Saturday, March 12

The Others: Kembara ke Rumah Doktor

Beberape hari yang lepas, kami singgah ke Rumah Doktor juga dikenali sebagai Rumah Frenzy oleh segelintir pihak. Trip kali ini dianggotai oleh Surfinv, Ergoproxy dan Black Zidar. Sejarah rumah ni melalui sedikit research yang kami lakukan adalah rumah keluarga doktor. Doktor ni dikatakan telah membunuh kesemue ahli keluarga die dan kemudian membunuh diri.

Kesahihannye tak dapat dipastikan tapi apa yang pasti tempat ni memang scary. Rumah ni di area kemensah belakang zoo negara. Kami nak cube masok ke dalam tapi disebabkan struktur rumah yang bahaye dan pemandangan yang terhad jadi kami batalkan hajat kami tu. Lagipon tujuan kami pada asalnye hanyelah Touch n Go, kirenye pegi, snap gambar dan chow.

Ok dah habis dengan sejarah dan kata-kata aluan dari kami. Sila nikmati gambar-gambar yang berjaye dicapture pada malam tu di bawah.



















bonus

16 komen:

bro.. bitau la part mana yg ade benda tu

better bro baca kat thread ...

assalamualaikum bro.. bukan asap rokok ke tu?

macam asap oko tuh ....lagi lagi ....buktikan sham

kami pernah pg rumah nie..turun bawah masuk rumah nie semua...
alhamdulilah xde la nmpak apa2 cume ade rase kami dperhatikan

Dah pergi dah bro. Boleh tahan keras jugak lah tempat tu. After balik macam macam berlaku.

pe yg berlaku citer la kat sini..
rumah ni mmg nampak baisa je dr luar dan dalam but mcm2 kes mmg ada jadi kat sini. arina bukan yg pertama

arina, apa contoh yg berlaku? huhu

semalam baru gerak..tp mcm da lewat..sbb sblum tu bwk kwn2 p hghlnd tower...g turun tangga..pstu mmg ketara teruk struktur bangunan ni...so xjd masuk..lgpn licin..

lagi pown lpas trun tangga, ade jlan yg da na runtuh 2 yg payah na listas urh, ade orng ltak kayu tp tgk kayu 2 mcm x kukuh jew, tkut plak na trun, jup g runtuh smpai kat tngkat 2 semua,hehex

Ni baru lepas balik dari rumah frenzy. Time nak balik tadi, elok je jalan, salah sorg kawan nampak kelibat manusia berjalan then tunggu tgh jalan memerhatikan kami. And then, masa sikit lagi nak sampai, tayar motor member pecah.

Tu asap rokok ke kat gambar bonus tu? haha

menarik...sya pernah masuk ke dalam rumah to..sya tahu apa yg ada dalam rumah to..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...