Tuesday, December 6

The Others: Analisa Kembara WUJUD 2

Ok sambungan dari part pertama tadi..
Kami menuju ke Balai Polis Lama Gombak pula..
dan kami dapat satu lagi gambar yang tak berapa nak seram
dari Iphone Encik Hakeem

Ikutilah...

2) Balai Polis Lama Gombak

Ini pic asal






















Lihat? Tiada apa-apa yang menyeramkan bukan?
Seterusnya Pic yg telah ditandakan oleh Saudara Mont






















Tengok-tengok, Siapa intai tu? haaa kan dah kata...
Ok, Ini adalah analisis terperinci






















Nampak-nampak?? Terperinci bukan...?


















Taktaulah siapa ini yang nak main intai-intai pula...

















Ini pula salah satu lagi objek yang dikenalpasti
















Cantik bukan? Terperinci bukan? Kami dah kata....


Ok itu sahajalah edisi analisa dari kami kerana saya pun tidak larat lagi mahu menaip lama-lama...
Jadi kita berjumpa di edisi lain kali ye terima kasih.

8 komen:

sy nmpk xbrape jelas tp rumah2 tinggal ni sape lg p'huninye klu bukan jin n setan kan ...

salam singgah.

dah ramai org yg berjaya capture imej entiti sekarang. teruskan pembongkaran. good luck!

ermmm....good job!klu nk tahu lebih lanjut...ley la email pd ku bro...mon_toyaz@yahoo.com, insyallah ku akn try bongkarkn lg....dunia mistik....=)

kami bukan mahu anda meliaht hantu tp mahu anda mengetahui kebenaran

tol bro....kami bukan mahu tnjuk berani....tapi kami ingin berkongsi....

yg sy nmpk bawah pd lakaran berbentuk tubuh badan tu,seolah2 ada satu kepala sedang tsengih memandang ke arah kamera smbil mgintai..itu yg sy nmpk..apepon,wallahualam..

manusia dan jin itu ciptaan ALLAH SWT..sama seperti malaikat...jin pun ada kehidupan sendri...tapi sebagai manusia lebih baik kita lebih kenal pencipta kita baru kita kenal ciptaan-NYA yg lain..sbb bila kita kenal dgn ALLAH SWT dan sifat2nya..kita akan ada kekuatan dan ilmu utk mengenali makhluk lain ciptaan-NYA.ayatul kursi,manzil,ayat2 ruqyah dan yasin adalah senjata,doa itu adalah senjata mukmin...iblis raja segala raja jin pun takut pada Al-Quran...P/S:Jagalah ALLAH SWT..maka anda pun akan dilindungi :-)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...