Saturday, March 12

The Others: Kembara ke Highland Tower

Mlm tu aku dgn faris je berdua pegi berbekalkan satu kamera kitorg redah, waktu tu dalam pukul 3 pagi kitorg dah masuk kawasan highland tower tp kitorg saja ikut jalan belakang sbb:

  • aku plg benci jalan depan yg mengadap higland tower (HT) tu.
  • faris nk tgk tempat yg aku dapat rakaman suara pontianak.
Pastu jalan belakang tu turun bukit, awal-awal lg kitorg dah dikejutkan dgn pakcik teksi yg bawa tak igt nyer laju... habis segala bumper dia langgar... dgn kitorg2 skali dia nk langgar, cam nmpk hantu gamaknya (ye kot?)

Pastu sesampai je aku di depan banglo tinggal tu kamera mengalami masalah teknikal ,
kekurangan cahaya untuk snap pic highland tower, so aku suh dia snap pic banglo dan jalan masuk. 3-4 kali faris tak dpt snap kerana kamera gagal berfungsi sbb takde cahaya. Lepas 2-3 minit baru function faris trus snap seberapa byk yg boleh. Pastu kitorg trus blah, memanangkan itu misi touch n go je.

Waktu balik kitorg berhenti kat tepi jambatan dekat roundabout au3 keramat kitorg berjaya snap 7 pic tapi 5 hitam je and 2 je jadi tu pun gabar yg sama. Aku tgk dgn teliti kedua2 pic tu... mmg sama cuma satu darinay ada terdapat entiti. So lepas belek2 nyer belek dapat lah hasil yg seperti di bawah:



Ni adalah pic banglo di depan pintu masuk Highland tower. Kami waktu ni just touch n go je so dtg , tgkap n balik ni adalah pic kedua dari 7 pics and 5 pics hitam je. 1 pic gambar sama tp takde entiti.

So pic ni ada jadik kitorg post la. Terpulang pada sapa nk percaya or tak, byk cakap pergilah sendiri tangkap sendiri and komen sendiri.




and again




lagi




lagi





orbs

15 komen:

pergh... yg nih real der... aku pnah jumpe makcik nih gak kat kampung aku... mmg real.. 5 thumbs up...

Salam

Saya nak mohon izin menggunakan gambar ni untuk jadi visual aid presentation, boleh?

semlam 26 dec 2011 kwan fafa pegy banglo toh , diowng pegy 7 owng je slah sorng leader diowng , leader ni hijab die bukak sikit but diowng x nmpak pon pe2 bende pdehal downg da pnggil hntu toh n da suroh hntu toh kuar but x de pon yg kuar .. diowng just dengr owng ketuk pintu n chaye je .. leps ni diowng nk pegy seksyen 2 kt shah alam ..

orbs tu ape sebenarnyer??yg aku tau kalo aku men game seram2 mmg ade bende nie..penjelasan please..

orbs tu adalah bentuk tenaga sebelum terjadinya lembaga hantu

new year bru ni, i g highland tower. tp jln nk msuk tu dh tutp, i just smpi st depn banglo tu jer.

NANTI KAN KEMUNCULAN SY....SY AKN JOIN THE CLUB...

salam..saya ada tempat yg mungkin boleh di jadikan kajian entiti di kawasan rumah saya.. memandangkan kawasan rumah sy hanyalah sebuah rumah yang di dalam hutan, tiada jiran dan hanya di kelilingi hutan tebal. banyak kejadian yang berlaku di sini.. saya juga ada expidisi berdua bersama abang, namun kajian kami tidaklah sejauh mana.. pm saya di facebook jika pihak tuan berminat.. ahmad mukhlis ameir. terima kasih.

cuba tengok blog ni plak,ni pengalaman kumpulan kami sepanjang aktiviti paranormal 2009-2013,termasuk highland tower,banglo sek12 aka rumah mona fandey dan sebagainya..
www.fatalframe09.blogspot.com

hahh bro bro dah delete ke gamba ni saya nak download tak boleh sbab die kate mungkin dah pindah ke laman web baru

hahh bro bro dah delete ke gamba ni saya nak download tak boleh sbab die kate mungkin dah pindah ke laman web baru

hahh bro bro dah delete ke gamba ni saya nak download tak boleh sbab die kate mungkin dah pindah ke laman web baru

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...